POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA SALONMANAGER'A
Niniejsza informacja o ochronie prywatności dla SalonMangera - nazywany również jako („SalonManager”, „my”, „nas” lub „nasz” ) opisuje, w jaki sposób i dlaczego możemy gromadzić, przechowywać, wykorzystywać i/lub udostępniać („przetwarzać”) Twoje dane, gdy korzystasz z naszych usług („Usługi”), na przykład gdy:
- Odwiedzasz naszą witrynę internetową pod adresem https://salonmanger.pl lub dowolną naszą witrynę internetową zawierającą link do niniejszej polityki prywatności
- Pobierasz i korzystasz z naszej aplikacji (web lub mobilnej) lub dowolnej innej naszej aplikacji, która zawiera odnośnik do niniejszej informacji o ochronie prywatności
- Współpracujesz z nami w inny powiązany sposób, w tym w ramach sprzedaży, marketingu lub wydarzeń
1. JAKIE INFORMACJE GROMADZIMY?
Zbieramy dane osobowe, które dobrowolnie nam przekazujesz podczas rejestracji w usługach, wyrażenia zainteresowania uzyskaniem informacji o nas lub naszych produktach i usługach, uczestnictwa w działaniach związanych z usługami lub w inny sposób kontaktując się z nami.
Dane osobowe podane przez Ciebie. Dane osobowe, które zbieramy, zależą od kontekstu Twojej interakcji z nami i usługami, dokonywanych wyborów oraz produktów i funkcji, z których korzystasz. Zbierane przez nas dane osobowe mogą obejmować:
- Imię i nazwisko
- Numery telefonów
- Adresy e-mail
- Adres korespondencyjny
- Nazwy użytkowników
- Hasła
- Preferencje kontaktowe
- Dane kontaktowe lub uwierzytelniające
- Adresy rozliczeniowe
Dane wrażliwe. Nie przetwarzamy danych wrażliwych.
Dane płatnicze. Nie zbieramy żadnych danych płatniczych.
Dane aplikacyjne. Wszystkie dane osobowe, które nam przekazujesz, muszą być prawdziwe, kompletne i dokładne, a Ty masz obowiązek poinformować nas o wszelkich zmianach tych danych osobowych.
2. JAK PRZETWARZAMY TWOJE INFORMACJE?
Przetwarzamy Twoje dane osobowe z różnych powodów, w zależności od tego, w jaki sposób korzystasz z naszych usług, w tym:
- Aby ułatwić tworzenie konta i uwierzytelnianie oraz zarządzać kontami użytkowników. Możemy przetwarzać Twoje dane, abyś mógł utworzyć i zalogować się na swoje konto, a także utrzymać jego prawidłowe działanie.
- Aby odpowiadać na zapytania użytkowników i zapewniać wsparcie. Możemy przetwarzać Twoje dane, aby odpowiedzieć na zapytania i rozwiązywać ewentualne problemy z zamówioną usługą.
- Aby wysyłać Ci informacje administracyjne. Możemy przetwarzać Twoje dane, aby przesyłać Ci szczegóły dotyczące naszych produktów i usług, zmiany w regulaminach i politykach oraz inne podobne informacje.
- Aby przesyłać Ci treści marketingowe i promocyjne. Możemy przetwarzać dane osobowe, które nam przekażesz, w celach marketingowych zgodnie z Twoimi preferencjami. Możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych w dowolnym momencie.
3. NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH OPIERAMY PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH?
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) wymaga od nas wyjaśnienia ważnych podstaw prawnych, na których opieramy przetwarzanie Twoich danych osobowych. Możemy zatem opierać się na następujących podstawach:
- Zgoda. Możemy przetwarzać Twoje dane, jeśli udzieliłeś nam na to zgody w konkretnym celu. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie.
- Wykonanie umowy. Możemy przetwarzać Twoje dane, jeśli jest to konieczne do wykonania zawartej z Tobą umowy, w tym świadczenia usług lub przed jej zawarciem na Twoje żądanie.
4. CZY UŻYWAMY PLIKÓW COOKIE I INNYCH TECHNOLOGII ŚLEDZĄCYCH?
Możemy używać plików cookie i podobnych technologii śledzących do uzyskiwania dostępu do informacji lub ich przechowywania. Szczegółowe informacje o tym, jak używamy tych technologii i jak możesz odrzucić niektóre pliki cookie, znajdują się w naszej Polityce Cookie.
5. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?
Będziemy przechowywać Twoje dane tylko tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów opisanych w tej polityce prywatności, chyba że dłuższy okres przechowywania jest wymagany lub dozwolony przez prawo. Żaden cel wskazany w tej polityce nie będzie wymagał przechowywania Twoich danych osobowych dłużej niż przez okres posiadania konta użytkownika.
Gdy nie mamy uzasadnionej potrzeby dalszego przetwarzania Twoich danych, usuniemy je lub zanonimizujemy. Jeśli nie jest to możliwe, bezpiecznie je przechowamy i odizolujemy od dalszego przetwarzania do momentu, aż możliwe będzie ich usunięcie.
6. JAK ZABEZPIECZAMY TWOJE DANE?
Wdrożyliśmy odpowiednie i rozsądne środki techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę bezpieczeństwa przetwarzanych przez nas danych osobowych.
7. JAKIE MASZ PRAWA W ZAKRESIE PRYWATNOŚCI?
Aby zapewnić przejrzystość przetwarzania Twoich danych, jako administrator danych musimy poinformować Cię o Twoich prawach.
Masz prawo w dowolnym momencie zażądać informacji od nas na temat m.in. tego, jakie dane o Tobie przechowujemy, w jakim celu, jakich kategorii dane dotyczą, kto jest ich odbiorcą oraz skąd pochodzą.
Każde żądanie będzie przez nas rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.
Cofnięcie zgody. Jeżeli przetwarzamy Twoje dane na podstawie zgody, masz prawo ją wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z nami.
Rezygnacja z komunikacji marketingowej: Możesz zrezygnować z otrzymywania powiadomień i e-maili promocyjnych w dowolnym momencie, kontaktując się z nami.
8. CZY AKTUALIZUJEMY TĘ POLITYKĘ?
Możemy od czasu do czasu aktualizować tę politykę prywatności. Zaktualizowana wersja będzie oznaczona nową datą i będzie obowiązywać z chwilą jej opublikowania.
9. JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE TEJ POLITYKI?
Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące tej polityki, możesz napisać do nas na adres e-mail: support@salonmanager.pl
10. JAK MOŻESZ PRZEGLĄDAĆ, AKTUALIZOWAĆ LUB USUNĄĆ SWOJE DANE?
Masz prawo zażądać od właściciela salonu usunięcia swojego konta. W niektórych przypadkach masz prawo żądać usunięcia wszystkich lub części danych osobowych, np. jeśli cofniesz zgodę i nie mamy innej podstawy prawnej do ich dalszego przetwarzania. W zakresie, w jakim dalsze przetwarzanie danych jest konieczne, np. w celu spełnienia obowiązków prawnych lub obrony roszczeń prawnych, nie jesteśmy zobowiązani do ich usunięcia. W razie potrzeby skontaktuj się z nami pod adresem support@salonmanager.pl z żądaniem usunięcia danych.
Polityka prywatności SalonManager z dnia 22.07.2025r.